Ποδαρικό με το "δεξί", έκαναν στην αυλαία των υποχρεώσεων τους στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα οι Παγκορασίδες Β' του Εθνικού.
Πήραν τη νίκη από τους Ακρίτες Νευροκοπίου, με χαρακτηριστική ευκολία. Ξεπερνώντας το άγχος τα κορίτσια μας, καθώς από αυτή την ομάδα είχαν χάσει το χρυσό μετάλλιο πέρυσι, έπιασαν από την αρχή του ματς καλή απόδοση, πήραν προβάδισμα στο σκορ και έφτασαν να προηγούνται μέχρι και με 15 τέρματα!
Τελικό σκορ 30-16!
Συνέχεια αύριο το πρωί, με αντίπαλο τον Βορέα Αλεξανδρούπολης.
Συνεχίζουμε δυνατά! Συγχαρητήρια και καλή επιτυχία!



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου