Άλλο ένα φιλικό αγώνα στα πλαίσια της προετοιμασίας της ομάδας για την πανελλήνια φάση, έδωσαν σήμερα οι Κορασίδες και οι Παγκορασίδες Β' του Εθνικού.
Κοντραρίστηκαν με τα αντίστοιχα κορίτσια του Πανοράματος και έδειξαν ότι είναι έτοιμες να διεκδικήσουν μια θέση στο βάθρο.
Μένουν λεπτομέρειες να διορθωθούν στις λίγες μέρες που απομένουν, ώστε τα κορίτσια μας να είναι εντελώς έτοιμα να αντιμετωπίσουν τους ισχυρότερους αντιπάλους σε πανελλαδικό επίπεδο.
Συγχαρητήρια σε όλες τις αθλήτριες για την όμορφη παρουσία.
Ευχαριστούμε το σωματείο του Πανοράματος για τη φιλοξενία!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου