Μια εκδήλωση του τύπου, "to know us better," διοργανώνουν οι παράγοντες του Εθνικού, προς τιμήν όλων των αθλητριών, μιας και η φετινή αγωνιστική χρονιά πλησιάζει στην τελική ευθεία της, με τις πανελλήνιες φάσεις.
Με σκοπό τη σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ αθλητριών, παραγόντων, γονέων και φίλων του Εθνικού λοιπόν, το απόγευμα του ερχόμενου Σαββάτου θα συγκεντρωθούμε όλοι μαζί να φάμε να πιούμε, να παίξουμε και να γιορτάσουμε, την άκρως επιτυχημένη χρονιά που κλείνει.
ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου